legal.boat.terms.title

legal.boat.terms.generalProvisions

1.) Társaságunk, mint Szolgáltató ezen általános szerződéses feltételek alapján köt szerződést

1.) Társaságunk, mint Szolgáltató ezen általános szerződéses feltételek alapján köt szerződést

  1. kedvtelési célú vitorlás
  2. kedvtelési célú elektromos hajó, valamint
  3. elektromos kerékpár

bérbeadás szolgáltatás (a továbbiakban szolgáltatás(ok)) nyújtására.

legal.boat.terms.contractingParties

1.) Szolgáltató a szolgáltatásait minden esetben a Vásárló veszi igénybe.

2.) Amennyiben a Vásárló a szolgáltatást közvetlenül a Szolgáltatónál rendeli meg, úgy a szerződés a Vásárló és a Szolgáltató között jön létre.

Szolgáltató neve: BA-Logisztika Kft

Székhelye: 8230 Balatonfüred, Kistói u. 16.

Adószáma: 14155299-2-19

e-mail: office@ba-logisztika.hu

telefon: +36 87 799 300

3.) Amennyiben a szolgáltatást a Vásárló megbízása alapján harmadik személy (közvetítő) rendeli meg, úgy a szerződés a Szolgáltató és a közvetítő között jön létre, és a szolgáltatás nyújtásának feltételeit ezen szerződés szabályozza. A Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy a Vásárlót jogszerűen képviseli-e, ezért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

4.) A Szolgáltató kizárólag cselekvőképes személlyel, illetve szervezettel köt szerződést.

5.) Nem cselekvőképes vagy 18 éven aluli személy kizárólag cselekvőképes, nagykorú kísérővel veheti igénybe a szolgáltatásokat.

6.) A Szolgáltatások igénybevételét az azt részletesen szabályozó használati feltételekben szereplő előírások is korlátozhatják.

A szerződés létrejötte

1.) A szerződés a Vásárló írásban megküldött megrendelésével, a szolgáltatás díjának megfizetésével és a Szolgáltató által írásban megküldött foglalás visszaigazolással jön létre. A szerződés a visszaigazolás megküldésének napján lép hatályba.

2.) A szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, az ajánlatkérés, az ajánlat, a megrendelés és a visszaigazolás a szerződés részei.

3.) A szerződésnek a vendég/szerződő fél alábbi adatait kell tartalmaznia:

  • A Vendég neve (családi és utónév),
  • Anyja neve,
  • Születési hely, idő,
  • Lakcím/Számlázási cím,
  • Telefonszám,
  • E‐mail cím,
  • Azonosító okmány típusa, száma.

4.) A szolgáltatások meghatározott időtartamra szólnak, amelynek kezdő és befejező napját a szerződés tartalmazza.

5.) A Szolgáltató jogosult ezen általános szerződéses feltételektől eltérő feltételeket kikötni ajánlatában.

6.) Ha a Vásárló a szerződésben meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen felhagy a szolgáltatásigénybevételével, a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás szerződésben meghatározott ellenérték teljes összegére.

7.) A 6. pont szerinti esetben a konkrét szolgáltatást a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

8.) A szolgáltatás Vásárló által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes, írásban tett hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató a már teljesített szolgáltatások teljes ellenértékét követelheti, a meghosszabbítást e feltétel teljesítéséhez kötheti.

9.) A szerződést a Vásárló és a Szolgáltató együttesen, írásban módosíthatják, egészíthetik ki.

10.) A szolgáltatásra igénybevételének részletes szabályaira vonatkozó használati feltételek azok mellékleteivel, továbbá az adatkezelési tájékoztató a szerződés része, melyek tartalmát a vendég a megrendelés elküldésével tudomásul vesz.

Elállás a szerződéstől

1.) Amennyiben a Szolgáltató az ajánlatában más feltételt nem határozott meg, úgy a másik szerződéskötő fél a szerződésben meghatározott igénybevételi napot megelőző 45. napig írásban tett nyilatkozatával kötelezettség mentesen elállhat a szerződéstől, ebben az esetben részére Szolgáltató az előlegként megfizetett teljes összeget az esetleges felmerülő igazolt költségeinek levonásával terhelten visszafizeti a szerződéskötő másik fél által írásban megadott bankszámla számra.

2.) Az ezen időn belüli, de a szerződésben meghatározott érkezési napot megelőző 21. napig megtörténő elállás esetén a szerződéskötő másik fél bánatpénzt köteles fizetni, melynek összege az előzőleg megfizetett előleg összegének 50%-a. A Szolgáltató az előleg - az annak terhére elszámolt bánatpénzt követően - fennmaradó részét visszafizeti a szerződéskötő másik fél részére az általa írásban megadott bankszámla számra.

3.) A szerződésben meghatározott igénybevételi napot megelőző 21. napot követő elállás esetén a szerződéskötő másik fél bánatpénzt köteles fizetni, melynek összege az előzőleg megfizetett előleg összegének 100%-a.

Árak

1.) A bérbeadási szolgáltatások árai a Szolgáltató weboldalán (siske.hu) elérhetőek, illetve az üzemeltetőtől szóbeli tájékoztatás útján lekérhetőek.

2.) A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül – jövőre néző hatállyal - szabadon megváltoztathatja. A módosítás a már létrejött szerződéseket nem érinti (kivéve 3.) pont).

3.) A Szolgáltató az árak közlésekor megjelöli a szolgáltatást terhelő, jogszabályban meghatározott, az ajánlattételkor érvényes adótartalmának mértékét. A Szolgáltató az adójogszabályok változása miatti többlet terheket előzetes értesítés mellett a szerződő félre hárítja.

4.) A Szolgáltató az aktuális akciókat, kedvezményeket a weboldalán teszi közzé. A meghirdetett kedvezmények nem vonhatók össze semmilyen más kedvezménnyel.

5.) A Szolgáltató ajánlatának megküldése után közzétett kedvezmény, akció a megküldött ajánlatot nem érinti.

Fizetés módja, foglalási garanciák

1.) A weboldalon a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat OTP SIMPLE PAY bankkártyás fizetés ellenében lehet igénybe venni. Egyedi esetben a szolgáltatás átutalással, illetve készpénzes fizetéssel is teljesíthető.

A megrendelt szolgáltatások ellenértékét a szerződő fél köteles az igénybevétel megjelölt napja előtt a Szolgáltató bankszámlájára teljesíteni oly módon, hogy az adott összeget az igénybevétel napjáig a Szolgáltató bankszámláján jóváírják vagy az átutalást a szerződő fél/vásárló a számlavezető pénzintézete által kiadott, a teljesítés megtörténtét igazoló visszavonhatatlan nyilatkozattal igazolja.

A lefoglalt szolgáltatások ellenértékét a szolgáltató előlegként kezeli, melyről annak kifizetését követően előlegszámlát állít ki a Vásárló részére. A szolgáltatás igénybevételét követően végszámla kerül kiállításra a Vásárló számára.

2.) A Szolgáltató a számlát forintban állítja ki.

3.) A lemondásra vonatkozó feltételeket az “Elállás a szerződéstől” fejezet tartalmazza.

4.) Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatban felmerülő költség a Vásárlót terheli.

A szolgáltatások igénybevételének feltételei

A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

Lásd “használati feltételek”.

A szerződő fél jogai

1.) A szerződés értelmében a Vásárló jogosult a megrendelt szolgáltatás keretében a rendelkezésére bocsátott eszköz rendeltetésszerű használatára, illetve amelyről a felek a szerződésben megállapodtak, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.

2.) A Vásárló a szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás(ok) teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet. A Szolgáltató az ezen időszakban hozzá írásban benyújtott panaszt megvizsgálja és kezeli.

3.) A szolgáltatás igénybevételét követően a Vásárló panasztételi joga megszűnik.

A szerződő fél/vendég kötelezettségei

1.) A szerződő fél köteles a szerződésben megrendelt szolgáltatás(ok) ellenértékét a szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.

2.) A Vásárló köteles betartani a Használati feltételekben előírtakat.

A szerződő fél/vendég kártérítési felelőssége

1.) A Vásárló felelősséggel tartozik mindazon károkért és hátrányokért, amelyet ő maga, illetve a kísérője vagy felügyelete alá tartozó személy okozott a Szolgáltatónak vagy harmadik személynek.

2.) A Vásárló ezen felelőssége akkor is fennáll, ha a károsult jogosult a kár megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.

A Szolgáltató kötelezettsége

1.) A szerződés alapján a Szolgáltató köteles a megrendelt szolgáltatást a vonatkozó előírásoknak, szabványoknak megfelelően teljesíteni.

2.) A Szolgáltató köteles a vendég írásos panaszát kivizsgálni és a panasz orvoslásához szükséges lépéseket, intézkedéseket megtenni.

A Szolgáltató kártérítési felelőssége

1.) A szerződő felek a szerződés teljesítésével kapcsolatban felmerült vitáikat elsősorban békés úton rendezik. Amennyiben a békés út eredménytelen, úgy a szerződő felek a perértéktől függően a Veszprémi Járásbíróság, illetve a Veszprémi Törvényszék kizárólagos illetékességét köti ki.

Adattovábbítási nyilatkozat

Tudomásul veszem, hogy a “BA-Logisztika” KFT. (8230 Balatonfüred, Kistói utca 16.) adatkezelő által a www.siske.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, email, számlázási cím

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/

Balatonfüred, 2023. augusztus 15.