legal.boat.terms.title
legal.boat.terms.generalProvisions
1.) Társaságunk, mint Szolgáltató ezen általános szerződéses feltételek alapján köt szerződést
1.) Társaságunk, mint Szolgáltató ezen általános szerződéses feltételek alapján köt szerződést
- kedvtelési célú vitorlás
- kedvtelési célú elektromos hajó, valamint
- elektromos kerékpár
bérbeadás szolgáltatás (a továbbiakban szolgáltatás(ok)) nyújtására.
legal.boat.terms.contractingParties
1.) Szolgáltató a szolgáltatásait minden esetben a Vásárló veszi igénybe.
2.) Amennyiben a Vásárló a szolgáltatást közvetlenül a Szolgáltatónál rendeli meg, úgy a szerződés a Vásárló és a Szolgáltató között jön létre.
Szolgáltató neve: BA-Logisztika Kft
Székhelye: 8230 Balatonfüred, Kistói u. 16.
Adószáma: 14155299-2-19
e-mail: office@ba-logisztika.hu
telefon: +36 87 799 300
3.) Amennyiben a szolgáltatást a Vásárló megbízása alapján harmadik személy (közvetítő) rendeli meg, úgy a szerződés a Szolgáltató és a közvetítő között jön létre, és a szolgáltatás nyújtásának feltételeit ezen szerződés szabályozza. A Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy a Vásárlót jogszerűen képviseli-e, ezért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
4.) A Szolgáltató kizárólag cselekvőképes személlyel, illetve szervezettel köt szerződést.
5.) Nem cselekvőképes vagy 18 éven aluli személy kizárólag cselekvőképes, nagykorú kísérővel veheti igénybe a szolgáltatásokat.
6.) A Szolgáltatások igénybevételét az azt részletesen szabályozó használati feltételekben szereplő előírások is korlátozhatják.
A szerződés létrejötte
1.) A szerződés a Vásárló írásban megküldött megrendelésével, a szolgáltatás díjának megfizetésével és a Szolgáltató által írásban megküldött foglalás visszaigazolással jön létre. A szerződés a visszaigazolás megküldésének napján lép hatályba.
2.) A szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, az ajánlatkérés, az ajánlat, a megrendelés és a visszaigazolás a szerződés részei.
3.) A szerződésnek a vendég/szerződő fél alábbi adatait kell tartalmaznia:
- A Vendég neve (családi és utónév),
- Anyja neve,
- Születési hely, idő,
- Lakcím/Számlázási cím,
- Telefonszám,
- E‐mail cím,
- Azonosító okmány típusa, száma.
4.) A szolgáltatások meghatározott időtartamra szólnak, amelynek kezdő és befejező napját a szerződés tartalmazza.
5.) A Szolgáltató jogosult ezen általános szerződéses feltételektől eltérő feltételeket kikötni ajánlatában.
6.) Ha a Vásárló a szerződésben meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen felhagy a szolgáltatásigénybevételével, a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás szerződésben meghatározott ellenérték teljes összegére.
7.) A 6. pont szerinti esetben a konkrét szolgáltatást a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
8.) A szolgáltatás Vásárló által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes, írásban tett hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató a már teljesített szolgáltatások teljes ellenértékét követelheti, a meghosszabbítást e feltétel teljesítéséhez kötheti.
9.) A szerződést a Vásárló és a Szolgáltató együttesen, írásban módosíthatják, egészíthetik ki.
10.) A szolgáltatásra igénybevételének részletes szabályaira vonatkozó használati feltételek azok mellékleteivel, továbbá az adatkezelési tájékoztató a szerződés része, melyek tartalmát a vendég a megrendelés elküldésével tudomásul vesz.
Elállás a szerződéstől
1.) Amennyiben a Szolgáltató az ajánlatában más feltételt nem határozott meg, úgy a másik szerződéskötő fél a szerződésben meghatározott igénybevételi napot megelőző 45. napig írásban tett nyilatkozatával kötelezettség mentesen elállhat a szerződéstől, ebben az esetben részére Szolgáltató az előlegként megfizetett teljes összeget az esetleges felmerülő igazolt költségeinek levonásával terhelten visszafizeti a szerződéskötő másik fél által írásban megadott bankszámla számra.
2.) Az ezen időn belüli, de a szerződésben meghatározott érkezési napot megelőző 21. napig megtörténő elállás esetén a szerződéskötő másik fél bánatpénzt köteles fizetni, melynek összege az előzőleg megfizetett előleg összegének 50%-a. A Szolgáltató az előleg - az annak terhére elszámolt bánatpénzt követően - fennmaradó részét visszafizeti a szerződéskötő másik fél részére az általa írásban megadott bankszámla számra.
3.) A szerződésben meghatározott igénybevételi napot megelőző 21. napot követő elállás esetén a szerződéskötő másik fél bánatpénzt köteles fizetni, melynek összege az előzőleg megfizetett előleg összegének 100%-a.
Árak
1.) A bérbeadási szolgáltatások árai a Szolgáltató weboldalán (siske.hu) elérhetőek, illetve az üzemeltetőtől szóbeli tájékoztatás útján lekérhetőek.
2.) A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül – jövőre néző hatállyal - szabadon megváltoztathatja. A módosítás a már létrejött szerződéseket nem érinti (kivéve 3.) pont).
3.) A Szolgáltató az árak közlésekor megjelöli a szolgáltatást terhelő, jogszabályban meghatározott, az ajánlattételkor érvényes adótartalmának mértékét. A Szolgáltató az adójogszabályok változása miatti többlet terheket előzetes értesítés mellett a szerződő félre hárítja.
4.) A Szolgáltató az aktuális akciókat, kedvezményeket a weboldalán teszi közzé. A meghirdetett kedvezmények nem vonhatók össze semmilyen más kedvezménnyel.
5.) A Szolgáltató ajánlatának megküldése után közzétett kedvezmény, akció a megküldött ajánlatot nem érinti.
Fizetés módja, foglalási garanciák
1.) A weboldalon a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat OTP SIMPLE PAY bankkártyás fizetés ellenében lehet igénybe venni. Egyedi esetben a szolgáltatás átutalással, illetve készpénzes fizetéssel is teljesíthető.
A megrendelt szolgáltatások ellenértékét a szerződő fél köteles az igénybevétel megjelölt napja előtt a Szolgáltató bankszámlájára teljesíteni oly módon, hogy az adott összeget az igénybevétel napjáig a Szolgáltató bankszámláján jóváírják vagy az átutalást a szerződő fél/vásárló a számlavezető pénzintézete által kiadott, a teljesítés megtörténtét igazoló visszavonhatatlan nyilatkozattal igazolja.
A lefoglalt szolgáltatások ellenértékét a szolgáltató előlegként kezeli, melyről annak kifizetését követően előlegszámlát állít ki a Vásárló részére. A szolgáltatás igénybevételét követően végszámla kerül kiállításra a Vásárló számára.
2.) A Szolgáltató a számlát forintban állítja ki.
3.) A lemondásra vonatkozó feltételeket az “Elállás a szerződéstől” fejezet tartalmazza.
4.) Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatban felmerülő költség a Vásárlót terheli.
A szolgáltatások igénybevételének feltételei
A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése
Lásd “használati feltételek”.
A szerződő fél jogai
1.) A szerződés értelmében a Vásárló jogosult a megrendelt szolgáltatás keretében a rendelkezésére bocsátott eszköz rendeltetésszerű használatára, illetve amelyről a felek a szerződésben megállapodtak, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
2.) A Vásárló a szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás(ok) teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet. A Szolgáltató az ezen időszakban hozzá írásban benyújtott panaszt megvizsgálja és kezeli.
3.) A szolgáltatás igénybevételét követően a Vásárló panasztételi joga megszűnik.
A szerződő fél/vendég kötelezettségei
1.) A szerződő fél köteles a szerződésben megrendelt szolgáltatás(ok) ellenértékét a szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
2.) A Vásárló köteles betartani a Használati feltételekben előírtakat.
A szerződő fél/vendég kártérítési felelőssége
1.) A Vásárló felelősséggel tartozik mindazon károkért és hátrányokért, amelyet ő maga, illetve a kísérője vagy felügyelete alá tartozó személy okozott a Szolgáltatónak vagy harmadik személynek.
2.) A Vásárló ezen felelőssége akkor is fennáll, ha a károsult jogosult a kár megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.
A Szolgáltató kötelezettsége
1.) A szerződés alapján a Szolgáltató köteles a megrendelt szolgáltatást a vonatkozó előírásoknak, szabványoknak megfelelően teljesíteni.
2.) A Szolgáltató köteles a vendég írásos panaszát kivizsgálni és a panasz orvoslásához szükséges lépéseket, intézkedéseket megtenni.
A Szolgáltató kártérítési felelőssége
1.) A szerződő felek a szerződés teljesítésével kapcsolatban felmerült vitáikat elsősorban békés úton rendezik. Amennyiben a békés út eredménytelen, úgy a szerződő felek a perértéktől függően a Veszprémi Járásbíróság, illetve a Veszprémi Törvényszék kizárólagos illetékességét köti ki.
Adattovábbítási nyilatkozat
Tudomásul veszem, hogy a “BA-Logisztika” KFT. (8230 Balatonfüred, Kistói utca 16.) adatkezelő által a www.siske.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, email, számlázási cím
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/
Balatonfüred, 2023. augusztus 15.